NOWI KLIENCI!
Sprawdź bezpłatnie oprogramowanie Officium365.
Wypróbuj przez 30 dni za darmo!
Polityka prywatności i bezpieczeństwo
§ 1
RODO
- Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka DECASOFT SP. Z O.O. z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300), ul. Piastowska 35/10, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) pod numerem KRS 0000471132, NIP: 5472147262, REGON: 243327224, e- mail: biuro@decasoft.pl.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu zrealizowania usługi a ich podanie jest dobrowolne, jednakże potrzebne dla wywiązania się z Umowy.
- Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj.: przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy tj.: wszelkie działania zmierzające do zawarcia umowy np. złożenie oferty czy korespondowanie w sprawie uzgodnienia warunków umowy; realizacja postanowień umowy;
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj.: przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze np. wystawienie faktury w zakresie świadczonych usług, konieczność przechowywania dokumentacji finansowo-księgowej przez określony przepisami prawa okres czasu;
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO (cele wynikające z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora: dochodzenie, ustalenie i obrona przed roszczeniami, udzielanie odpowiedzi na pytania/wnioski Klienta, archiwizowanie danych). - Dane osobowe są przetwarzanie na czas realizacji usługi a następnie do czasu przedawnienia roszczeń.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty trzecie na podstawie umowy powierzenia danych osobowych, tj. zewnętrzna księgowość, kancelaria prawna.
- Dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego.
- W ramach uprawnień mają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących jej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych. Mogą Państwo również cofnąć zgodę na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem – jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody.
- W przypadku uznania, iż doszło do naruszenia zasad ochrony danych osobowych mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 2
Cookies
- W ramach świadczony usług nasz Serwis korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek).
- Pliki cookies są zapisywane w pamięci Państwa urządzenia i umożliwiają poprawne korzystanie z Serwisu, nie powodując zmian w ustawieniach urządzeń.
- Mają Państwo możliwość w każdym czasie do usunięcia plików cookies lub / i blokowania wykorzystywania plików cookies w przyszłości.
- Wykorzystujemy pliki cookies w celach związanych z zapamiętywaniem informacji o sesji, statystycznych, marketingowych i udostępniania funkcji Serwisu.
- Mogą Państwo zarządzać plikami cookies samodzielnie za pomocą ustawień przeglądarki internetowej, z której Państwo korzystają. W tym celu należy skorzystać z opcji ustawień przeglądarki.
- e-mail Biuro Obsługi Klienta: bok@officium365.pl
- Infolinię pod numerem 22 299 00 08,
- Strefę Klienta dla zarejestrowanych Użytkowników.
Masz pytanie?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz,
a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.