NOWI KLIENCI!
Sprawdź bezpłatnie oprogramowanie Officium365.
Wypróbuj przez 30 dni za darmo!
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG OFFICIUM365
§ 1
Definicje
Wskazanym poniżej wyrażeniom, pisanym z wielkiej litery, nadaje się następujące znaczenie:
- Abonent – podmiot, na rzecz którego Operator świadczy Usługę na podstawie zawartej Umowy, prowadzący na terenie Rzeczpospolitej Polskiej działalność gospodarczą, korzystający z Serwisu.
- Operator – DECASOFT SP. Z O.O. z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300), ul. Piastowska 35/10, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) pod numerem KRS 0000471132, NIP: 5472147262, REGON: 243327224.
- Umowa – umowa o korzystanie z Usługi zawarta pomiędzy Operatorem a Abonentem.
- Usługa – usługa świadczona przez Operatora na rzecz Abonenta drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, polegająca na udostępnieniu Abonentowi Serwisu za pośrednictwem sieci Internet w ramach opłacanej Subskrypcji.
- Serwis – aplikacja internetowa dostępna pod adresem app.officium365.pl
- Subskrypcja – opłata, którą Abonent jest zobowiązany uiszczać na rzecz Operatora z tytułu korzystania z Usługi zgodnie z obowiązującym Cennikiem.
- Okres rozliczeniowy – czas korzystania z Serwisu przez Abonenta w ramach jednej Subskrypcji, wynoszący 30 dni/jeden miesiąc kalendarzowy
- Cennik – informacja o opłatach, dostępna pod adresem www.officium365.pl/cennik/
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Użytkownik – Abonent będący osobą fizyczną lub inna osoba fizyczna upoważniona przez Abonenta do bezpośredniego korzystania z Serwisu w ramach Umowy.
- Strefa Klienta – panel Abonenta dostępny pod adresem www.officium365.pl/klient/ umożliwiający Abonentowi zarządzanie świadczonymi Usługami oraz kontakt z Operatorem.
§ 2
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin stanowi załącznik do Umowy. Zawierając Umowę Abonent oświadcza, iż zapoznał się z Regulaminem i zobowiązuje się do jego przestrzegania.
- Informacje zawarte na stronie internetowej Serwisu lub Operatora nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego
§ 3
Zakres usług
- Serwis dedykowany jest do osób i podmiotów prowadzących kancelarie prawne, prawnicze, windykacyjne, odszkodowawcze, itp. w szczególności obejmujące prowadzenie spraw sądowych.
- Serwis poprzez oferowane funkcje umożliwia efektywne zarządzanie pracą kancelarii,
w szczególności poprzez:
- katalogowanie i zarządzanie sprawami oraz zadaniami,
- zarządzanie kalendarzami,
- zarządzanie kontaktami klientów oraz organów,
- zarządzanie wytworzonymi przez Abonenta dokumentami,
- rejestrację czasu pracy,
- tworzenie zestawień prowadzonych spraw dla klientów,
- dostęp do Strefy Klienta. - Operator zastrzega, iż wciąż podejmuje działania mające na celu ulepszanie funkcjonowania Serwisu. W konsekwencji Operator jest uprawniony do dokonywania zmian w funkcjonalnościach Serwisu, w tym do rozbudowywania Serwisu o nowe funkcje, narzędzia i rozwiązania, a także do dostosowywania Serwisu do wymogów powszechnie obowiązującego prawa, nowych standardów technologicznych, wprowadzania modyfikacji organizacyjnych w działaniu Serwisu oraz usuwania zidentyfikowanych niedogodności dla Abonentów lub zagrożeń dla Abonentów lub ich danych. Wymienione prace będą wykonywane w taki sposób, aby wykluczyć lub w największym stopniu zminimalizować uciążliwości dla Abonenta.
- Serwis korzysta z technologii cloud computing (tzw. chmura).
- Abonent ma zapewniony stały dostęp do danych zgromadzonych przez niego w ramach Serwisu za pośrednictwem urządzeń, które posiadają dostęp do sieci Internet, przeglądarkę internetową i spełniają wymagania techniczne korzystania z Serwisu.
- W celu korzystania z Serwisu Abonent jest zobowiązany do zapewnienia dostępu do sieci Internet. Operator nie ponosi odpowiedzialności za wadliwe funkcjonowanie Serwisu spowodowane utrudnieniami w dostępie do Internetu oraz nie odpowiada za poniesione przez Abonenta koszty dostępu do sieci Internet.
- Abonent przy zawarciu Umowy wskazuje Operatorowi liczbę stanowisk dostępu – kont Użytkowników.
- Abonent jest uprawniony do samodzielnego nadawania uprawnień do korzystania z Serwisu wybranym Użytkownikom. Użytkownikiem może być wyłącznie Abonent będący osobą fizyczną, wspólnik lub członek organu Abonenta albo osoba pozostająca z Abonentem w stosunku pracy lub pozostająca z Abonentem we współpracy na podstawie umowy cywilnoprawnej.
- Do jednego stanowiska dostępu – konta Użytkownika może mieć dostęp tylko jeden Użytkownik. Abonent nie jest zatem uprawniony do upoważnienia do korzystania z jednego konta dostępu więcej niż jednego Użytkownika w tym samym czasie.
- Serwis może zostać udostępniony klientom Abonenta wyłącznie w zakresie w jakim to wynika z przewidzianej do tego celu funkcjonalności Serwisu.
§ 4
Zawarcie Umowy i bezpłatny okres testowy
- Operator udostępnia możliwość bezpłatnego przetestowania Serwisu na okres testowy wskazany w Cenniku, lub ustalony indywidualnie.
- W celu bezpłatnego przetestowania Serwisu należy kliknąć w odnośnik „WYPRÓBUJ ZA FREE” znajdujący się na stronie www.officium365.pl i utworzyć konto zgodnie z podaną tam instrukcją.
- Utworzenie konta Abonenta wymaga podania co najmniej następujących danych Abonenta:
- imię i nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu kontaktowego,
- numer NIP.
- W ramach Umowy każdy Abonent otrzymuje na start 5GB pojemności dysku jako przestrzeń w chmurze (aplikacji).
- W przypadku, gdy zostanie wykorzystana cała pojemość dysku – w Systemie zostanie zablokowana możliwość dodawania nowych załączników i plików. W celu odblokowania możliwości dodawania plików należy powiększyć przestrzeń dysku poprzez dokonanie jej zakupu w Strefie Klienta zgodnie z Cennikiem.
- Zawarcie Umowy następuje z chwilą utworzenia konta przez Abonenta. Po utworzeniu konta na adres e-mail podany podczas rejestracji zostanie wysłane potwierdzenie zawarcia Umowy wraz z Regulaminem i wzorem umowy na powierzenie przetwarzania danych osobowych.
- Zawarcie Umowy wyłącznie dla celów przetestowania Serwisu nie zobowiązuje Abonenta do zawierania dalszych Umów.
- Umowa nie podlega automatycznemu przedłużeniu i po upływie okresu testowego wygasa.
- Abonent przed wygaśnięciem Umowy zostanie poinformowany e-mailem oraz SMS-em o kończącym się okresie bezpłatnego testowania. W Strefie Klienta w zakładce Faktury i pro-formy będzie dostępna faktura pro-forma, której uiszczenie automatycznie oznacza zawarcie Umowy na kolejny okres rozliczeniowy. Proforma będzie obejmowała ilość użytkowników dotychczas korzystających z aplikacji (tj. jeżeli nastąpiło chociaż 1 logowanie). Nieuiszczenie faktury pro-forma w określonym w niej terminie powoduje wygaśnięcie Umowy.
- Dane wprowadzone do Serwisu w okresie testowym przez Abonenta lub innych Użytkowników oraz w okresie zawartej Umowy w braku przedłużenia umowy na kolejne okresy podlegają usunięciu przez Operatora w terminie 90 dni, bez możliwości ich przywrócenia.
- Jeden Abonent może nieodpłatnie testować Serwis przez jeden okres testowy.
§5
Dalsza realizacja Umowy i Płatności
- W przypadku opłacenia pro-formy w czasie trwania okresu testowego Umowa zostaje automatycznie przedłużona o okres wskazany w proformie.
- Operator standardowo przewiduje Subskrypcje na 30 dni/jeden miesiąc kalendarzowy
- W przypadku wyrażenia woli długoterminowego korzystania z Usługi przez Abonenta (przez okres jednego roku albo dłużej) Abonent ma prawo zdecydować czy chce dokonywać płatności w cyklach miesięcznych, czy też dokonać płatności z góry za większą liczbę okresów rozliczeniowych. W celu zrealizowania uprawnienia należy wysłać zgłoszenie w Strefie Klienta w zakładce Centrum Wsparcia.
- Płatności miesięczne są regulowane na podstawie faktury pro-forma, która generowana jest na 7 dni przed wygaśnięciem subskrypcji. Faktura pro-forma obejmuje należność równą ilorazowi liczby użytkowników i stawki opłaty za konkretny pakiet zgodnie z Cennikiem, a także opłatę za dodatkową przestrzeń dyskową (o ile Abonent powiększył swój pakiet o dodatkową przestrzeń dyskową).
- Abonent na 3 dni przed wygaśnięciem subskrypcji otrzymuje przypomnienie e-mailem o konieczności uiszczenia opłaty celem przedłużenia okresu świadczenia Usługi.
- W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie Operator zawiesi Abonentowi dostęp do Serwisu.
- Odblokowanie dostępu nastąpi bez zbędnej zwłoki po odnotowaniu płatności. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, pomimo ponownego wezwania do zapłaty Operator ma prawo do usunięcia konta Abonenta.
- Usunięcie konta Abonenta bez względu na przyczynę nie zwalnia Abonenta z obowiązku uregulowania płatności za okresy w którym korzystał z Usługi.
- W przypadku usunięcia konta przez Abonenta Operator usunie zgromadzone w Serwisie dane nie wcześniej niż po upływie 90 dni, bez możliwości ich przywrócenia. Na żądanie Abonenta Operator usunie ww. dane w terminie do 14 dni od otrzymania takiego żądania.
- W przypadku wygaśnięcia Umowy Operator może na żądanie Abonenta zgłoszone w ciągu 30 dni wyeksportować dane zapisane na koncie Abonenta do powszechnie używanego formatu i udostępnić do pobrania ze swojego serwera. Jednorazowa opłata za wykonanie takiej usługi wynosi 1.250,00 zł netto (+ VAT).
- Szczegółowe informacje dotyczące pakietów - Subskrypcji oraz opłat pobieranych przez Operatora za korzystanie z Serwisu znajdują się w Cenniku.
- Operator zastrzega, iż Abonent ma prawo w każdym przypadku negocjować warunki świadczonych Usług. W szczególności – jeżeli strony Umowy postanowią, że Umowa ulegnie przedłużeniu według innych zasad niż wynikające z Regulaminu – Umowa ulegnie przedłużeniu zgodnie z ustaleniami Stron, a jeżeli strony Umowy ustalą inne parametry cenowe Usługi, niż wynikające z Cennika – te ustalenia będą miały pierwszeństwo przed postanowieniami Cennika.
- Płatności za korzystanie z Serwisu mogą być regulowane w drodze tradycyjnego przelewu bankowego lub za pomocą platformy oferującej szybkie przelewy dostępnej w Strefie Klienta. Operator zastrzega, iż dniem zapłaty jest dzień wpływu środków na rachunek bankowy Operatora (uznanie rachunku).
- Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.
- Abonent upoważnia Operatora do wystawiania i wysyłania faktur elektronicznych (w tym faktur korygujących oraz duplikatów) na adres e-mail Abonenta, wskazany przez Abonenta w Serwisie, bez podpisu wystawcy, w zamkniętym pliku o formacie PDF. Operator oświadcza, że faktury elektroniczne będą przesyłane z adresu e-mail: bok@officium365.pl lub faktury@officium365.pl. W przypadku wystawienia faktury korygującej, Abonent zobowiązuje się bezzwłocznie przesłać potwierdzenie jej otrzymania na adres e-mail nadawcy.
- Abonent może cofnąć zgodę na otrzymywanie faktur elektronicznych z co najmniej 5-dniowym uprzedzeniem, składając pisemne zawiadomienie Operatorowi. W takim przypadku Operator ma prawo żądać dodatkowej opłaty związanej z przesłaniem faktury drogą tradycyjną. Opłata za wysyłkę faktury papierowej pocztą – 30,00 zł netto (+ VAT).
§ 6
Korzystanie z Serwisu
- Użytkownicy po utworzeniu konta przez Abonenta otrzymują hasło do logowania na adres e-mail, który jest ich loginem. Ze względów bezpieczeństwa zaleca się aby użytkownicy po pierwszym logowaniu zmienili swoje hasło. Każdy z Użytkowników jest zobowiązany utworzyć do swojego konta hasło dostępu gwarantujące bezpieczeństwo oraz zapewnić, iż hasło nie będzie ujawniane osobom trzecim.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wynikającą z niezastosowania się do powyższych wymagań.
- Abonent poinformuje Operatora niezwłocznie o każdym naruszeniu bezpieczeństwa lub nieautoryzowanego użycia konta Abonenta lub Użytkownika.
- Operator przesyła Abonentowi na podany przez niego adres e-mail wiadomości związane z funkcjonowaniem Serwisu, w tym m.in. komunikaty dotyczące funkcjonowania Serwisu, materiały szkoleniowe, informacje o nowych funkcjonalnościach Serwisu oraz zmianach treści Regulaminu lub Cennika.
- Ewentualne zmiany Regulaminu, Cennika lub innych aktów wiążących Strony następują w taki sposób, że Operator przesyła do Abonenta wiadomość email na adres wskazany przy rejestracji Abonenta, wymieniając w miarę możliwości najważniejsze zmiany w danym akcie. W miejscach gdzie zmieniane akty są publikowane Operator umieszcza aktualną ich treść. Zmiany obowiązują Strony od dnia wskazanego w wiadomości o zmianach, a w braku wskazania tego dnia od 1 dnia najbliższego miesiąca kalendarzowego. Abonent może sprzeciwić się zmianom w terminie do 7 dni od dnia obowiązywania zmian składając oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy, wysłanym przesyłką poleconą na adres Operatora. W takim przypadku Umowa ulega rozwiązaniu z końcem następnego Okresu Rozliczeniowego na zasadach wzajemnych praw i obowiązków uregulowanych jak przed wprowadzonymi zmianami.
§7
Strefa Klienta
- Operator utworzył na stronie www.officium365.pl Strefę Klienta, która ma ułatwić Abonentowi kontakt z Operatorem oraz umożliwiać Abonentowi dokonywanie zmian w zakresie świadczonych Usług.
- Korzystanie ze Strefy Klienta wymaga zalogowania przy użyciu tych samych danych logowania jakie Abonent posiada (nadana przy pierwszym uruchomieniu Serwisu).
- W ramach Strefy Klienta istnieje możliwość:
- edycji danych Abonenta,
- bieżącego kontrolowania posiadanych pakietów i usług,
- zakupu dodatkowych pakietów, usług, przestrzeni dyskowej i punktów,
- zgłoszenia problemów i usterek,
- zgłoszenia reklamacji,
- sprawdzenia statystyk korzystania z Serwisu. - W Strefie Klienta będą znajdować się również proformy z możliwością ich natychmiastowego opłacenia za pośrednictwem serwisu oferującego szybkie płatności.
- W Strefie Klienta znajduje się również moduł „Bezpieczeństwo”, który będzie wykorzystywany w razie potrzeby udzielenia zdalnego wsparcia przez Operatora. W celu zdalnego zalogowania się do Serwisu przez Operatora w module pojawi się 6-cyfrowy kod, który należy podać w celach weryfikacyjnych konsultantowi Operatora, aby ten mógł na czas ważności kodu - 1,5 godziny, uzyskać dostęp do konta Abonenta.
§8
Dane Abonenta i ich ochrona
- Administratorem danych osobowych Abonenta przekazanych przez Abonenta jest Operator, tj. spółka DECASOFT SP. Z O.O. z siedzibą w Bielsku-Białej (43-300), ul. Piastowska 35/10, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) pod numerem KRS 0000471132, NIP: 5472147262, REGON: 243327224.
- Administratorem danych osobowych wprowadzonych przez Abonenta do Serwisu jest Abonent. Przetwarzanie przez Operatora danych dotyczących osób innych niż Abonent następuje na podstawie Umowy powierzenia przetwarzania danych.
- Dane osobowe Abonenta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Operatora zawiera Polityka Prywatności zamieszczona na stronie: www.officium365.pl/polityka-prywatnosci/
- Dane Abonenta wprowadzane do Serwisu stanowią własność Abonenta.
§ 9
Odpowiedzialność Operatora
- Operator podejmuje wszelkie starania, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Serwisu pod względem technicznym oraz formalno-prawnym. Operator ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Abonenta w granicach winy umyślnej oraz maksymalnie do wysokości 3 krotności uiszczonej Subskrypcji należnej za ostatni miesiąc współpracy.
- Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dane Abonenta umieszczone na serwerze, w tym za ich ewentualną utratę.
- Operator nie gwarantuje Abonentowi ciągłej (nieprzerwanej, bezawaryjnej) pracy Serwisu, ani też nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zdarzeń wynikających:
- z przyczyn niezawinionych przez Operatora, w szczególności leżących po stronie Abonenta, osób trzecich lub podmiotu odpowiedzialnego za transmisję danych, w tym także z przyczyn wynikających z nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego, czy też systemu łączności, za pomocą których Abonent łączy się z Serwisem, lub przekazania danych identyfikacyjnych osobom nieupoważnionym;
- z konieczności przeprowadzenia przez Operatora prac konserwacyjnych lub serwisowych;
- z działania siły wyższej.
- Operator zobowiązuje się wykonywać wszelkie prace konserwacyjne lub serwisowe w sposób jak najmniej uciążliwy dla Abonenta.
- Serwis umożliwia Abonentowi dodawanie i przesyłanie danych, plików, tekstu, grafiki lub innych materiałów, które pozostają własnością Abonenta. Operator nie ponosi odpowiedzialności za treści przesyłane i publikowane przez Abonentów w Serwisie.
- Zakazane jest przesyłanie i publikowanie za pomocą Serwisu treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Ponadto, zabronione jest:
- udostępnianie Serwisu przez Abonenta innym podmiotom niż Użytkownik albo klient Abonenta (w przypadku, gdy Abonent korzysta z funkcjonalności dedykowanych do udostępniania odpowiedniej części Serwisu klientom),
- udostępnianie konta tego samego Użytkownika w Serwisie większej liczbie Użytkowników niż jeden w tym samym czasie,
- umieszczanie w Serwisie kodu programistycznego, który może zagrażać aplikacji i danym Abonenta, spamu, nieautoryzowanej próby uzyskania danych,
- ingerowanie w kod programistyczny Serwisu. - W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu przez Abonenta, Operator jest uprawniony do zawieszenia świadczenia Usługi do czasu zaniechania naruszeń – po uprzednim wezwaniu Abonenta. W przypadku niezaniechania naruszeń w określonym terminie Operator ma prawo usunąć konto Abonenta.
§ 10
Zgłaszanie usterek i reklamacji
- Abonent zgłasza wszelkie usterki i awarie poprzez wysłanie zgłoszenia za pośrednictwem Strefy Klienta w zakładce Centrum Wsparcia albo dzwoniąc na Infolinię pod numerem 22 299 00 08.
- Reklamacje związane z korzystaniem z Serwisu należy przesyłać na adres e-mail: bok@officium365.pl, bądź za pośrednictwem Strefy Klienta albo dzwoniąc na Infolinię pod numerem 22 299 00 08.
- Abonent ma możliwość zgłoszenia ewentualnych potrzeb lub pomysłów na wykonanie ulepszeń Serwisu. Operator na życzenie Abonenta, po akceptacji ww. zmian w miarę swoich możliwości dokona odpowiednich modyfikacji Serwisu lub po weryfikacji zaplanuje wprowadzić zmiany w kolejnych, przewidzianych aktualizacjach Serwisu.
- Usuwanie usterek i awarii będzie polegało w pierwszej kolejności na udzieleniu zdalnego wsparcia poprzez:
- rozmowę telefoniczną,
- wymianę wiadomości e-mail,
- zdalne utworzenie dostępu do Serwisu i konta Abonenta,
- zdalne umożliwienie dostępu do komputera Abonenta dla Operatora Serwisu. - Operator zobowiązuje się usunąć usterki i awarie najszybciej jak to będzie możliwe. W przypadku awarii powodującej niemożność korzystania z Serwisu jej usunięcie nastąpi nie później niż w ciągu 72h w dni robocze, a w przypadku innych usterek nie później niż w ciągu 7 dni roboczych w trybie zdalnym.
- Reklamacja wymaga uzasadnienia i powinna być zgłoszona przez Abonenta niezwłocznie, nie później niż w terminie niż 3 dni od daty zaistnienia zdarzenia uzasadniającego złożenie reklamacji lub od chwili, kiedy Abonent powziął informację o wystąpieniu takiego zdarzenia.
- Operator rozpatruje reklamację w terminie 30 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego.
- O sposobie załatwienia reklamacji Operator informuje Abonenta drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
§ 11
Postanowienia końcowe
- Wszelkie prawa autorskie pozostają zastrzeżone na rzecz Operatora. Udostępniając Serwis Abonentowi w związku z zawartą Umową Operator nie przenosi na Abonenta jakichkolwiek praw do Serwisu.
- Operator zastrzega prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie oraz Cenniku, przy czym Operator gwarantuje niezmienność ceny dla Abonenta za dotychczasowo świadczone usługi.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Regulamin udostępniony jest pod adresem www.officium365.pl/regulamin/ w sposób umożliwiający jego zapisanie, przechowywanie oraz odtwarzanie na urządzeniu Abonenta.
- Spory na tle Umowy zostają poddane pod rozstrzygnięcie sądu powszechnego właściwego ze względu na siedzibę Operatora.
- e-mail Biuro Obsługi Klienta: bok@officium365.pl
- Infolinię pod numerem 22 299 00 08,
- Strefę Klienta dla zarejestrowanych Użytkowników.
Pobierz powyższy regulamin do .pdf
Masz pytanie?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz,
a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.